Evidence objednávek
Program Objednávky slouží pro snadné vystavení objednávek a jejich evidenci ve
firmách, školách i na úřadech.
Snadno vystavíte objednávku, která má požadované údaje,
dodržuje číselnou řadu a má stejný vzhled tiskopisu při tisku. Umí poslat objednávku mailem jako PDF.
Účetní sama snadno zjistí z čísla objednávky na faktuře i detaily k tomu
vytvořené objednávky. Kdo vystavil, jaká byla smluvená cena, jestli byla objednávka schválena atd.
Program je síťový a může v něm pracovat libovolný počet uživatelů současně.
Licence se poskytuje pro celou firmu nebo instituci za pevnou cenu a neplatí se žádné další pravidelné poplatky. Není tedy třeba řešit počet uživatelů.
I u tohoto programu se můžete spolehnout na velmi rychlou technickou podporu, což platí i pro zkušební verzi.
Program si můžete vyzkoušet zdarma. Požádejte o zkušební verzi tady
Výhody programu
- licence programu je na IČO, nemusíte řešit počet uživatelů
- licence je jednorázová, žádné další měsíční poplatky
- naprosto jednoduché ovládání pochopitelné pro každého
- možnost zapnutí funkce schvalování objednávek
- program bez problémů funguje i přes VPN, např z jiných poboček, ze staveb, z home office atd.
- snadná instalace programu, kterou zvládne úplně každý i bez pomoci IT, není
třeba práv administrátora
- velmi rychlá podpora, pokud si s něčím nevíte rady nebo najdete nějaký problém
- pokud máte dobrý nápad na vylepšení, tak se zapracuje velmi rychle do další verze
- program si můžete bezplatně vyzkoušet i po dlouhou dobu
Hlavní funkce programu
- možnost zadat objednávku jako text, úplně stejně jako v běžných kancelářských aplikacích včetně možnosti formátování textu, vkládání obrázků, tabulek apod.
- možnost zadat objednávku jako položkovou - řádkovou, na zadávané položky do řádků funguje našeptávač, který nabízí nedávno objednané položky
- možnost zkombinovat objednávku tak, že obsahuje jak volně psaný text tak tabulku s položkami
- číselník (evidenci) schválených dodavatelů se snadným filtrováním
- rychlé zadání nového dodavatele z ARES zadáním jeho IČ
- možnost zapnutí funkce schvalování objednávek
- historie objednávek se snadným vyhledáváním a filtrováním
- export celé nebo odfiltrované historie objednávek do XLSx
- rychlé vytvoření nové objednávky zkopírováním a případnou úpravou nějaké starší
objednávky
- běžný uživatel má omezené možnosti dodatečných úprav svých objednávek, aby nemohlo dojít k nežádoucím změnám
- objednávku lze zařadit do nějaké kategorie, např dle požadavků rozpočtu, dle střediska, dle
typu objednávky a podobně
- lze vyplnit údaje typu platební podmínky, termín dodání, místo dodání
- s vyplněním polí pomáhají našeptávače, které napovídají možné hodnoty za základě minulých objednávek, např. typy dopravy, platby, čísla zakázek atd.
- pole pro číslo akce/zakázky a kontakt dané zakázky, to se hodí např. stavebním firmám, které objednávají materiál a služby na určitou stavbu a navíc potřebují do objednávky napsat i kontakt na stavbyvedoucího
- u objednávky lze měnit její stav, např. odeslaná, dodaná, zaplacená ...
- do patičky objednávky můžete přednastavit fixní text, např. požadavky na předložení certifikátů apod.
- u každé objednávky je možnost zadat interní poznámku, která se netiskne
- v programu může pracovat neomezený počet uživatelů najednou
- tisk na tiskárnu, do mailu nebo do PDF
- program bez problémů funguje i přes VPN
Příklady, kdo program zakoupil a jak ho využívá
- menší výrobní firmy pro objednávky materiálu, kancelářských potřeb i služeb
- malé i velké stavební firmy - stavbyvedoucí v terénu na stavbách si jednoduše sami vystavují objednávky na práci, materiál i dopravu, člení si objednávky přehledně podle jednotlivých zakázek
- městské správy sociálních služeb - obvykle mají v programu zapnutou funkci schvalování objednávek, ředitel nové objednávky kliknutím v programu schválí a účetní pak vidí, jestli objednávka byla schválena
- městské úřady
- školy
- ...
| Loading… |